MARIA HAUKAAS MITTET - TILBAKE I BRUDEKJOLEN (DEL 4, UKE 20 og 21)

Foto: Lars Erik Bakken
På bildet: Maria Haukaas Mittet          Foto: Lars Erik Bakken

Selvtillitt og tiden til hjelp
- Hele mitt liv har jeg trent sånn mer eller mindre jevnlig, og noen korte perioder har det vært helstopp, men aldri har jeg følt at jeg har begynt så på scratch som nå. Dette går rett og slett på selvtillitten løs, sier Maria.

- Det slår meg hvor mye fysikk og psyke henger sammen. Kjennes kroppen svak og med vondter over alt, så er det jo ikke noe gøy med trening. 

- Men heldigvis stiger selvtillitten med formen. Man må bare over den berømte kneika. Hold ut! "Hold on be strong", synger Maria ut og ler godt etterpå. 

- Nå, etter 10 uker med litt mer intensiv trening begynner jeg å få mestringsfølelsen tilbake. Yes! Jeg har en kropp som funker! Ting tar bare litt tid, sier Maria fornøyd.



Foto: Lars Erik Bakken