Få mer ut av ditt beste jeg!

Foto: X-life
Gjør som Lene Alexandra!
Mitt aller største mål med å gå på kurset til RAW var å bli en enda råere utgave av meg selv og samtidig bli best i å være «Lene Alexandra». Dette har jeg nå fått bekreftet svart på hvitt. 
Ved at jeg har blitt mye tøffere mentalt, så har jeg også fått det jeg ønsket ut av høstens studier. Jeg startet min livsstilsendring i 2008 og nå var det veldig riktig for meg å ta sertifiseringen i Raw Mental Trening.

Jeg har vokst mye de siste årene, men sertifiseringen har gjort meg enda mer bevisst på meg selv og mine verdier. I tillegg har jeg blitt et bedre medmenneske, bedre til å tenke team og jeg har lært masse spennende om lederskap og kommunikasjon.  Dette kommer til god nytte både i forhold til venner, kjæreste, businessforhold etc. Sertifiseringen var som skreddersydd for meg og virkelig noe jeg kan anbefale, sier Lene Alexandra.

På bildet: (t.v) Lene Alexandra under sin sertifisering i Raw Mental Trening

Sertfisieringskurs i RAW MENTAL TRENING
27/10-31/10 er det igjen sertifiseringskurs i RAW mental trening på Holmen Fjordhotell i Asker!

Sertifiseringskurset er for deg som ønsker å legge til Mental trening og verktøy til din eksisterende kunnskap og erfaring!

Her kan du lære om følgende:

  • Hva, Hvorfor og Hvordan bruke mental trening 
  • Introduksjon til Moderne Psykologi 
  • Teknikker før økt selvtillit, motivasjon og fokus 
  • Stressmestring 


De beste verktøyene for å få ut ditt og andres potensial!
For mer informasjon send en e-post til : ronny@mykjemeir.no ELLER les mer på www.mykjemeirraw.no

PS. Vi har delbetalingsordninger.